Archív zverejnených zmlúv, faktúr, objednávok


Zmluvy 2025

Dokument Číslo zmluvy PGU podľa Fabasoft Názov zmluvy Identifikácia zmluvnej strany, s ktorou PGU uzatvorila zmluvu IČO Sídlo/miesto podnikania PO a FO-podnikateľa Predmet zmluvy (popis) Celková hodnota predmetu zmluvy, ak ju možno určiť, vrátane DPH v EUR Dátum trvania zmluvy (doba neurčitá/určitá - platnosť do...) Dátum uzavretia zmluvy Dátum učinnosti zmluvy, ak je ním iný deň než deň nasledujúci po zverejnení zmluvy Dátum zverejnenia
12/2025 Dodatok č. 1 k Zmluve č. 1/2024 Box Park, s.r.o., 50673289 Rosná 20, 040 01 Košice zmena sadzby DPH - doba určitá 18.11.2024 14.1.2025
23/2025 Dohoda o platbách za odobratú, ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu-OM-7217429 Stredoslovenská energetika, a.s. 51865467 Pri Rajčianke 8591/4B, 010 47 Žilina dodávka a distribúcia elektriny 168,00, I. polrok, 168,00. -II. polrok 1.1.2025-31.12.2025 14.1.2025 17.1.2025
34/2025 Dohoda o platbách za odobratú, ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu-OM-7217430 Stredoslovenská energetika, a.s. 51865467 Pri Rajčianke 8591/4B, 010 47 Žilina dodávka a distribúcia elektriny 236,00,- I. polrok, 236,00,- II. polrok 1.1.2025-31.12.2025 14.1.2025 17.1.2025
45/2025 Dohoda o platbách za odobratú, ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu-OM-7218187 Stredoslovenská energetika, a.s. 51865467 Pri Rajčianke 8591/4B, 010 47 Žilina dodávka a distribúcia elektriny 385,00,- I. polrok, 385,00,- II. polrok 1.1.2025-31.12.2025 14.1.2025 17.1.2025
510/2025 Dodatok č. 1 ku Komisionárskej zmluve 3-2024 zo dňa 12.02.2024. vytvorené na Slovensku s.r.o. 52034381 Pavlovova 1, 821 08 Bratislava predĺženie doby predaja suvenírov - 13.1.2025-31.12.2025 13.1.2025 20.1.2025

Faktúry 2025

Číslo faktúry podľa číselníka faktúr ŽSK Popis fakturovaného plnenia tak ako je uvedený na faktúre Celková hodnota fakturovaného plnenia v sume, ako je uvedená na faktúre je suma s DPH v EUR Identifikácia zmluvy, ak faktúra súvisí s povinne zverejňovanou zmluvou a číslo zmluvy PGU podľa Fabasoft Identifikácia objednávky, ak faktúra súvisí s objednávkou a číslo objednávky podľa číselníka objednávok PGU Dátum doručenia faktúry Identifikačné údaje dodávateľa fakturovaného plnenia (obchodné meno/ názov, sídlo, IČO právnickej osoby/ obchodné meno FO - podnikateľa, miesto podnikania, IČO/ meno a priezvisko, adresa trvalého pobytu FO - nepodnikateľa) Dátum zaplatenia Dátum zverejnenia

Objednávky 2025

Číslo objednávky podľa číselníka objednávok PGU Popis objednaného plnenia Celková hodnota objednaného plnenia alebo maximálna odhadovaná hodnota objednaného plnenia. Suma na objednávke je uvedená vrátane DPH. Identifikácia zmluvy. ak objednávka súvisí s povinne zverejňovanou zmluvou a číslo zmluvy PGU podľa Fabasoft Dátum vyhotovenia objednávky Identifikačné údaje dodávateľa objednaného plnenia (obchodné meno/názov, sídlo, IČO právnickej osoby/ obchodné meno FO - podnikateľa, miesto podnikania, IČO/ meno a priezvisko, adresa trvalého pobytu FO - nepodnikateľa) Údaje o fyzickej osobe, ktorá objednávku podpísala (meno a priezvisko, funkcia Číslo objednávky podľa číselníka objednávok PGU Popis objednaného plnenia Dátum zverejnenia
1/2025 doména pgu@post.sk od 21.1.2025-21.1.2026 19,56 3.1.2025 Websupport, Karadžičova 12, 821 08 Bratislava Mgr. Miroslava Sikorová, riaditeľka 1/2025 doména 7.1.2025
2/2025 plotrový papier, dátumovky 31,47 9.1.2025 Slovpap SK s.r.o., Kamenná cesta 3, 010 88 Žilina Mgr. Miroslava Sikorová, riaditeľka 2/2025 plotrový papier, dátumovky 10.1.2025
3/2025 zámok do dverí ovládaný kľučkou 57,74 22.1.2025 Hasta, s.r.o., Bytčianska 814/31, 010 03 Žilina-Považský Chlmec Mgr. Miroslava Sikorová, riaditeľka 3/2025 zámok do dverí ovládaný kľučkou 23.1.2025
© Copyright 2024 Považská galéria umenia v Žiline. Všetky práva vyhradené.